Taula d'entitats per a la participació

Districte de Sant Andreu

    jueves, 8 de febrero de 2018

    Moltes gràcies Eva

    3:22 | Publicado por Vanfu | | Editar entrada
    Moltes gràcies Eva per la teva dedicació, compromís i suport en tots aquests anys a les entitats del districte de Sant Andreu i, especialment, gràcies per la teva implicació en la taula d’entitats per a la participació.

    Et trobarem a faltar!!!

    Sort i salut en el teu nou destí!
    L'Eva amb el Garci

    Enviar por correo electrónico Escribe un blog Compartir en X Compartir con Facebook
    Entradas más recientes Entradas antiguas Inicio
    Suscribirse a: Entradas ( Atom )

    Etiquetas

    • Agraiments
    • Arep
    • ARTENEA
    • Asem
    • Cinema i Salut
    • Cinema per a participació
    • Concerts
    • FlashMob
    • Fundació Vidal i Barraquer
    • Jornades
    • Maquina't
    • Noticies
    • Pont del Dragó
    • Premis
    • Sant Jordi
    Con la tecnología de Blogger.

    Archivo del blog

    • ►  2020 ( 1 )
      • ►  marzo ( 1 )
    • ►  2019 ( 2 )
      • ►  junio ( 1 )
      • ►  mayo ( 1 )
    • ▼  2018 ( 4 )
      • ►  diciembre ( 1 )
      • ►  octubre ( 1 )
      • ►  mayo ( 1 )
      • ▼  febrero ( 1 )
        • Moltes gràcies Eva
    • ►  2017 ( 7 )
      • ►  diciembre ( 1 )
      • ►  noviembre ( 1 )
      • ►  octubre ( 2 )
      • ►  mayo ( 1 )
      • ►  abril ( 1 )
      • ►  enero ( 1 )
    • ►  2016 ( 3 )
      • ►  diciembre ( 1 )
      • ►  noviembre ( 1 )
      • ►  octubre ( 1 )
    • ►  2015 ( 13 )
      • ►  octubre ( 1 )
      • ►  julio ( 1 )
      • ►  junio ( 2 )
      • ►  mayo ( 1 )
      • ►  abril ( 4 )
      • ►  marzo ( 4 )






     Blogger Template created with Artisteer by .